حرفهای همیشه ناگفته


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

قسم به حرمت دلهای پاک

مادر از دل فرزند خودش خبر ندارد

هیچ کس از دل کسی خبر ندارد

حتی دوست از دل دوستش خبر ندارد

رازهایی هست که همیشه راز می مانند بین خود و خدای خود

حرفهایی هست که فقط با خدای خودت میتوانی بگویی

حرفهای دلم را نتوانستم هیچ وقت به تو بگویم و هیچ وقت هم نمی توانم بگویم

گاهی اوقات نبایستی حرفهای دل را زد

چون می توانند دریای دل را به تلاطم بیندازند

متهم شدم! مقصر شدم! گناهکار شدم! دوست خوبی نشدم! و هزار چیز دیگر !چون فقط بخاطر دوست داشتنت سکوت کردم!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:,ساعت 2:28 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com